FIZETÉS

A Vásárló az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:

  • a. Utánvételes fizetés készpénzben vagy bankkártyával
  • b. Banki utalás
  • c. Online kártyás fizetés

Utánvételes fizetés készpénzben vagy bankkártyával: személyes átvétel esetén a Szolgáltató üzlethelységeiben (Non-Stop Gyógyszertár: 2085 Pilisvörösvár, Fő u. 109. / Corvinus Gyógyszertár: 1093 Budapest, Közraktár utca 2. a. ép.) nyitvatartási időben a Vásárló készpénzben vagy kártyás fizetés útján fizetheti meg a Termékek vételárát átvételkor. Amennyiben a megrendelt Termékek futárszolgálattal kerülnek kiszállításra, szintén lehetőség van arra, hogy a Vásárló a Termékek vételárát és a szállítási díjat (megrendelés végösszege) a futárnak teljesítse készpénzben vagy kártyával a Termékek átvételekor.

Banki utalás: a Vásárló a megrendelt Termékek vételárát és a szállítási díjat (megrendelés végösszegét) a Szolgáltató OTP Banknál vezetett 11719001-21036455 számú bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Kérjük megjegyzésként tüntesd fel a rendelés visszaigazoló e-mailben szereplő azonosítóját. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően kerül sor a Termékek kiszállítására. Az utalás beérkezéséről és a kiszállítás várható napjáról a Szolgáltató egy második visszaigazoló e-mailt küld a Vásárló részére.

Online kártyás fizetés: a Vásárlónak lehetősége van a Termékek vételárát a Webshopban kártyával kifizetni. Ebben az esetben az oldal automatikusan átirányít a fizetési felületre, majd a sikeres fizetést követően visszairányításra kerül a Webshop felületére.

MEGRENDELÉS FELDOLGOZÁSA

A megrendelések feldolgozása, a csomagok összeállítása nyitvatartási időben történik. Nyitvatartási időn kívül leadott rendelések esetében a feldolgozás a következő munkanapon történik.

ÁTVÉTEL, SZÁLLÍTÁS ÉS SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

A Szolgáltató Magyarország egész területére szállítja a Termékeket.

A megvásárolt Termékeket személyesen a Non-Stop Gyógyszertárban (2085 Pilisvörösvár, Fő u. 109.) és a Corvinus Gyógyszertárban (1093 Budapest, Közraktár utca 2. a. ép.) alatt lévő patikákban lehet átvenni, vagy választható futárszolgálattal történő kiszállítás. A szállítást a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. végzi.

Személyes átvétel választása esetén az online kártyás fizetés, a banki utalás díja és az utánvétel díja ingyenes.

A szállítási díj függ a választott fizetési módtól. A szállítási díjak az alábbiak:

a. Online kártyás vagy banki utalás esetén

i. 20.000,- Ft és az alatti végösszeg: 1.199,- Ft
ii. 20.000,- Ft feletti vásárlás: 0,- Ft

b. Utánvétel esetén 

i. 20.000,- Ft és az alatti végösszeg: 1.498,- Ft
ii. 20.000,- Ft feletti vásárlás: 299,- Ft

Személyes átvétel esetén a megrendelt Termékek a megrendelés leadását követő 1-3 munkanapon belül vehetők át. A Termékek átvételre történő összekészítéséről a Szolgáltató minden esetben külön e-mailt küld a Vásárló részére. Az átvétel lehetőségéről szóló e-mailt követően vehetők át a megrendelt Termékek.

Futárszolgálattal történő szállítás választása esetén – utánvétellel történő fizetés esetén – a megrendelés leadásától, – online kártyás fizetés esetén – a sikeres fizetéstől, – banki átutalás esetén – az utalás beérkezésétől számított, várhatóan 1-3 munkanapon belül történik meg a kiszállítás.

A kiválasztott Termékek a munkaszüneti napok kivételével hétköznapokon, 8:00 – 18:00 között kerülnek kiszállításra. A Szolgáltató a kiszállítás várható napjáról a visszaigazoló e-mailben értesíti a Vásárlót (banki utalás választása esetén a fizetés beérkezéséről történő értesítéssel egyidejűleg), ezt követően a futárszolgálat a szállítás napján küldött SMS-ben/e-mailben megjelöli a szállítás várható időpontját órában kifejezve (3 órás időintervallumban). Amennyiben a szállítás ideje módosul, arról a futárszolgálat haladéktalanul értesíti a Vásárlót. Amennyiben a szállítás időpontja nem felel meg a Vásárlónak, a futárszolgálattal, az általa megadott elérhetőségeken tud egyeztetni az időpont módosításáról.

A Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor az átvétel során megvizsgálni és Termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, ekkor a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.